Projekt współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Parafia Rzymskokatolicka pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu
Turze Pole 238
36-200 Brzozów
telefon: 607 795 343
e-mail: ks.p.lysek@gmail.com
Adres strony internetowej: http://parafiaturzepole.pl/
NIP: 6861521293
Regon: 040039063
Nazwa zamawiającego
Turze Pole 2023-07-17
(miejscowość i data)
ZAPYTANIE OFERTOWE
na udzielenie zamówienia o wartości poniżej 50 tys. zł netto, zgodnie z Regulaminem w sprawie procedur udzielania zamówień publicznych dla inwestycji współfinansowanych ze środków krajowych, w stosunku do których nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach projektu pn.: „Montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby budynku plebanii w Turzym Polu”.
- Parafia Rzymskokatolicka pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu zaprasza do złożenia ofert na:
- Przedmiot zamówienia:
2.1 Zakup komponentów instalacji PV, montaż instalacji PV, podłączenie instalacji PV – 1 kpl
2.2 Przekop od miejsca zamontowania instalacji do miejsca przyłącza, kabel yky 5x6mm2 łączący instalację PV z miejscem przyłącza -35m
Do obowiązków Wykonawcy należy:
– Przygotowanie projektów koncepcyjnych zawierających: analizę techniczną możliwości montażu modułów PV na gruncie ,analizę stanu technicznego instalacji elektrycznej, które obejmie minimalnie określenie układu sieci, zastosowanych zabezpieczeń przed i za licznikowych, typu i przekroju poprzecznego kabli dochodzących z przyłącza, ustalenie wszelkich istotnych faktów wpływających na koszty montażu.
Opracowanie powinno zawierać projekt (koncepcję) planowanej instalacji, rozplanowanie modułów na konstrukcji (moc modułu min. 400 Wp) oraz koncepcję przyłączenia do sieci i zastosowanych zabezpieczeń dla instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 7,63 kW zlokalizowanej na konstrukcji na gruncie przy budynku plebani w Turzym Polu (działka nr 27/4).
– Na podstawie opracowanych dokumentów, po akceptacji przyjętych rozwiązań przez Zamawiającego, dokonaniu niezbędnych uzgodnień w/w dokumentacji, wykonać kompletny montaż konstrukcji na gruncie, montaż instalacji oraz przygotować wszystkie niezbędne dokumenty w celu zgłoszenia instalacji do zakładu energetycznego. - Termin realizacji zamówienia: w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, która powinna zawierać:
– nazwę wykonawcy,
– adres wykonawcy, e-mail
– NIP wykonawcy,
– regon wykonawcy,
– wartość przedmiotu zamówienia za:
- cenę netto w ………………………..zł (słownie: ………………….. złotych)
- podatek VAT……………………….zł (słownie: …………………….złotych)
- cenę brutto………………………….zł (słownie: …………………… złotych)
– termin realizacji zamówienia,
– okres gwarancji (gwarancja Wykonawcy na cały system fotowoltaiczny min 36 m-cy, należy przewidzieć bezpłatne przeglądy w okresie gwarancji), gwarancja producenta na wady ukryte paneli (modułów) fotowoltaicznych min. 12 lat, gwarancja producenta na wady ukryte inwertera min. 12 lat, gwarancja producenta na moc modułu: min. 25 lat.
– oświadczenie, że oferent zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosi do niego zastrzeżeń.
5. Oferty należy złożyć w terminie do: 07.2023 do godz.11.00, w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria parafialna w budynku plebanii), lub przesłać na adres:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu
Turze Pole 238, 36-200 Brzozów
6. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zewnętrznej i wewnętrznej, zabezpieczonych w sposób gwarantujący zachowanie w poufności ich treści oraz ich nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert. Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz posiadać następujące oznaczenia: „Oferta na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach projektu pn. „ Montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby budynku plebanii w Turzym Polu”. Nie otwierać przed dniem 31.07.2023r. przed godz. 11:30”. Zaleca się, by koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak wyżej, była opisana nazwą i adresem Wykonawcy,
7. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były parafowane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym przynajmniej na formularzu oferty i jego załącznikach (oświadczeniach) oraz kopiach dokumentów poświadczanych za zgodność z oryginałem podpis (podpisy) winny być opatrzone pieczęcią firmową i imienną Wykonawcy lub czytelnym podpisem.
8. Otwarcia ofert nastąpi w dniu 07.2023 do godz.11.30, w siedzibie Zamawiającego.
9. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
10. Zamawiający dokona oceny ofert, z ofert które nie zostały odrzucone, na podstawie kryterium oceny ofert: cena-100% . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta najtańsza spełniająca wymagania niniejszego zapytania.
11. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
2. została złożona przez podmiot:
a) niespełniający warunków udziału w postępowaniu,
b) powiązany osobowo lub kapitałowo z beneficjentem lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy (Dz. U. 2017, poz.5)
3. została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
a) zmiana terminu umowy w przypadku:
– gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od stron, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.);
– opóźnienia w udostępnieniu przez Zamawiającego budynku do wykonania robót budowlanych i instalacyjnych;
– zmian w umowie między Zamawiającym a WFOŚiGW.
W przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.
b) dodatkowych robót od dotychczasowych Wykonawców, nie objętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione warunki:
– zmiana Wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych;
– zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającemu;
– wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie.
c) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia;
d) zmiana terminu płatności: w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych;
e) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych;
f) zmiana wynagrodzenia: w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającemu do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
13. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Piotr Łysek – st. służbowe: Proboszcz Parafii Rzymskokatolickiej pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu, tel.: 607 795 343, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00
- cenę brutto………………………….zł (słownie: …………………… złotych)
W załączeniu:
- Zapytanie Fotowoltaika str. 1
- Zapytanie Fotowoltaika str. 2
- Zapytanie Fotowoltaika str. 3
- FORMULARZ OFERTY WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI OD 1 DO 3
- Turze pole plebania-Fotowoltaika-umowa
Załącznik:
Projekt współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Zapytanie ofertowe – ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja kościoła pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu”.
Data ogłoszenia: 12.05.2023 roku
I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO
Parafia Rzymskokatolicka pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu
Turze Pole 238
36-200 Brzozów
telefon: 607 795 343
e-mail: ks.p.lysek@gmail.com
Adres strony internetowej: http://parafiaturzepole.pl/
NIP: 6861521293
Regon: 040039063
II. Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie o wartości powyżej 50 000 zł (netto), zgodnie z Regulaminem w sprawie procedur udzielania zamówień publicznych dla inwestycji współfinansowanych ze środków krajowych, w stosunku do których nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku kościoła Parafii Rzymskokatolickiej pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu, która swoim zakresem obejmuje:
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących:
- Izolację cieplną przegród zewnętrznych w budynku kościoła:
- docieplenie stropodachu granulatem z wełny szklanej (granulat o współczynniku λ= 0,039 [W/(m∙K)]) grubości 20cm, na powierzchni 718,70m2. Współczynnik przenikania przegrody budowlanej po zakończeniu termomodernizacji wyniesie min. U=0,15W/m2*K.
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących:
- Wymianę stolarki zewnętrznej w budynku kościoła:
- wymiana stolarki okiennej zewnętrznej (36 szt. o łącznej powierzchni 65,29m2)
o współczynniku przenikania ciepła 1,40W/m2 - Wykonanie robót instalacyjnych obejmujących:
- Modernizację instalacji grzewczej w budynku kościoła:
- zakup i montaż kotła gazowego kondensacyjnego o mocy 45 kW,
- zakup i montaż 13 zaworów termostatycznych, które zostaną zainstalowane na istniejących grzejnikach.
Powyższy zakres robót budowlanych i instalacyjnych powinien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i przedmiarem robót stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
Powyżej przedstawiony przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część 1
„Izolacja cieplna przegród zewnętrznych w budynku kościoła”
- docieplenie stropodachu granulatem z wełny szklanej (granulat o współczynniku λ= 0,039 [W/(m∙K)]) grubości 20cm, na powierzchni 718,70m2. Współczynnik przenikania przegrody budowlanej po zakończeniu termomodernizacji wyniesie min. U=0,15W/m2*K.
Część 2
„Wymiana stolarki zewnętrznej w budynku kościoła”
- wymiana stolarki okiennej zewnętrznej (36 szt. o łącznej powierzchni 65,29m2)
o współczynniku przenikania ciepła 1,40W/m2
Część 3
„Modernizacja instalacji grzewczej w budynku kościoła”
- zakup i montaż kotła gazowego kondensacyjnego o mocy 45 kW,
- zakup i montaż 13 zaworów termostatycznych, które zostaną zainstalowane na istniejących grzejnikach.
ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA
- Zapytanie ofertowe
- Formularz ofertowy wraz z załącznikami 1-7.
- Wzór umowy
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- Specyfikacja stolarki okiennej,
- Przedmiar robót
Załącznik:
Data publikacji: 8.10.2021 roku
W dniu 8 października 2021 roku zakończyły się prace budowlano-instalacyjne przy budynku plebanii w Turzym Polu.
Przedmiotem wykonanych prac była termomodernizacja budynku plebanii, która swoim zakresem objęła:
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących:
Izolację cieplną ścian zewnętrznych w budynku plebanii:
- Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15cm i współczynniku λ= 0,031W/m*K na powierzchni 326,66m2. Współczynnik przenikania przegrody budowlanej po zakończeniu termomodernizacji wyniósł U=0,17W/m2*K,
- Wykonanie okładziny na ścianie zewnętrznej przyziemia na powierzchni 12m2 wraz z obróbkami blacharskimi,
- Zastąpienie istniejącego okna w pomieszczeniu kuchni drzwiami tarasowymi dwuskrzydłowymi o wymiarach 1,45mx2,29m i współczynniku przenikania ciepła min. U=0,9W/m2*K,
- Zastąpienie dwóch małych okien w pomieszczeniu garażu oknem z kuchni
o wymiarach 1,45mx1,35m i współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/m2*K.- Wykonanie robót instalacyjnych obejmujących:
Modernizację instalacji grzewczej w budynku plebanii:
- Zakup i montaż kotła gazowego kondensacyjnego dwufunkcyjnego o mocy 24kW
i klasie sprawności A z automatyką umożliwiającą stosowanie automatycznych obniżeń temperatury w nocy oraz podczas nieobecności użytkowników, - Zakup i montaż 13 grzejników z zaworami termostatycznymi, które zostały zainstalowane
w miejscu istniejących grzejników oraz podłączenie instalacji c.w.u pod zakupiony kocioł gazowy kondensacyjny dwufunkcyjny.
Prace były prowadzone od 18 sierpnia 2021 roku do 8 października 2021 roku.
Całkowity koszt wykonanych prac zgodnie z umową dotacyjną wyniósł: 124 896,95 zł.
Wydatki na realizację zadania zostały częściowo pokryte ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w formie dotacji w wysokości 53 895,40zł oraz ze środków własnych Parafii.
Projekt współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Zapytanie ofertowe – ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja budynku plebanii Parafii Rzymskokatolickiej pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu”.
Data ogłoszenia: 29.07.2021 roku
I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO
Parafia Rzymskokatolicka pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu
Turze Pole 238
36-200 Brzozów
telefon: 607 795 343
e-mail: ks.p.lysek@gmail.com
Adres strony internetowej: http://parafiaturzepole.pl/
NIP: 6861521293
Regon: 040039063
II. Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie o wartości powyżej 50 000 zł (netto), zgodnie z Regulaminem w sprawie procedur udzielania zamówień publicznych dla inwestycji współfinansowanych ze środków krajowych, w stosunku do których nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku plebanii Parafii Rzymskokatolickiej pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu, która swoim zakresem obejmuje:
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących:
Izolację cieplną ścian zewnętrznych w budynku plebanii:
- Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15cm i współczynniku λ= 0,031W/m*K na powierzchni 326,66m2. Współczynnik przenikania przegrody budowlanej po zakończeniu termomodernizacji wyniesie min. U=0,17W/m2*K,
- Wykonanie okładziny na ścianie zewnętrznej przyziemia na powierzchni 12m2 wraz z obróbkami blacharskimi,
- Zastąpienie istniejącego okna w pomieszczeniu kuchni drzwiami tarasowymi dwuskrzydłowymi o wymiarach 1,45mx2,29m i współczynniku przenikania ciepła min. U=0,9W/m2*K,
- Zastąpienie dwóch małych okien w pomieszczeniu garażu oknem z kuchni o wymiarach 1,45mx1,35m i współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/m2*K.
- Wykonanie instalacyjnych obejmujących:
Modernizację instalacji grzewczej w budynku plebanii:
- Zakup i montaż kotła gazowego kondensacyjnego dwufunkcyjnego o mocy 24kW i klasie sprawności A z automatyką umożliwiającą stosowanie automatycznych obniżeń temperatury w nocy oraz podczas nieobecności użytkowników,
- Zakup i montaż 13 grzejników z zaworami termostatycznymi, które zostaną zainstalowane w miejscu istniejących grzejników oraz podłączenie instalacji c.w.u pod zakupiony kocioł gazowy kondensacyjny dwufunkcyjny.
Powyższy zakres robót budowlanych i instalacyjnych powinien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i przedmiarem robót stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
Powyżej przedstawiony przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część 1
„Izolacja cieplna ścian zewnętrznych w budynku plebanii”
- Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15cm i współczynniku λ= 0,031W/m*K na powierzchni 326,66m2. Współczynnik przenikania przegrody budowlanej po zakończeniu termomodernizacji wyniesie min. U=0,17W/m2*K,
- Wykonanie okładziny na ścianie zewnętrznej przyziemia na powierzchni 12m2 wraz z obróbkami blacharskimi,
- Zastąpienie istniejącego okna w pomieszczeniu kuchni drzwiami tarasowymi dwuskrzydłowymi o wymiarach 1,45mx2,29m i współczynniku przenikania ciepła min. U=0,9W/m2*K,
- Zastąpienie dwóch małych okien w pomieszczeniu garażu oknem z kuchni o wymiarach 1,45mx1,35m i współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/m2*K.
Część 2
„Modernizacja instalacji grzewczej w budynku plebanii”
- Zakup i montaż kotła gazowego kondensacyjnego dwufunkcyjnego o mocy 24kW i klasie sprawności A z automatyką umożliwiającą stosowanie automatycznych obniżeń temperatury
w nocy oraz podczas nieobecności użytkowników, - Zakup i montaż 13 grzejników z zaworami termostatycznymi, które zostaną zainstalowane
w miejscu istniejących grzejników oraz podłączenie instalacji c.w.u pod zakupiony kocioł gazowy kondensacyjny dwufunkcyjny.
ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA
- Zapytanie ofertowe.
- Formularz oferty wraz z załącznikami od 1-7 .
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
- Przedmiar robót.
- Wzór umowy.
Informacja o wyborze wykonawców
Data ogłoszenia: 16.08.2021roku
ZAŁĄCZNIKI:
Projekt współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Na udzielenie zamówienia o wartości poniżej 50 tys. zł netto, zgodnie z Regulaminem w sprawie procedur udzielania zamówień publicznych dla inwestycji współfinansowanych ze środków krajowych, w stosunku do których nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach projektu pn.: „Montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby budynku plebanii w Turzym Polu”.
- Parafia Rzymskokatolicka pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu zaprasza do złożenia ofert na:
- Przedmiot zamówienia:
2.1 Zakup komponentów instalacji PV, montaż instalacji PV, podłączenie instalacji PV – 1 kpl
2.2 Przekop od miejsca zamontowania instalacji do miejsca przyłącza, kabel yky 5x6mm2 łączący instalację PV z miejscem przyłącza -35m
Do obowiązków Wykonawcy należy:
- Przygotowanie projektów koncepcyjnych zawierających: analizę techniczną możliwości montażu modułów PV na gruncie ,analizę stanu technicznego instalacji elektrycznej, które obejmie minimalnie określenie układu sieci, zastosowanych zabezpieczeń przed i za licznikowych, typu i przekroju poprzecznego kabli dochodzących z przyłącza, ustalenie wszelkich istotnych faktów wpływających na koszty montażu.
Opracowanie powinno zawierać projekt (koncepcję) planowanej instalacji, rozplanowanie modułów na konstrukcji (moc modułu min. 400 Wp) oraz koncepcję przyłączenia do sieci i zastosowanych zabezpieczeń dla instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 7,63 kW zlokalizowanej na konstrukcji na gruncie przy budynku plebani w Turzym Polu (działka nr 27/4).
- Na podstawie opracowanych dokumentów, po akceptacji przyjętych rozwiązań przez Zamawiającego, dokonaniu niezbędnych uzgodnień w/w dokumentacji, wykonać kompletny montaż konstrukcji na gruncie, montaż instalacji oraz przygotować wszystkie niezbędne dokumenty w celu zgłoszenia instalacji do zakładu energetycznego.
- Termin realizacji zamówienia: w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, która powinna zawierać:
– nazwę wykonawcy,
– adres wykonawcy, e-mail
– NIP wykonawcy,
– regon wykonawcy,
– wartość przedmiotu zamówienia za:
- cenę netto w …………..zł (słownie: …………………………….. złotych)
- podatek VAT……………………….zł (słownie: …………………….złotych)
- cenę brutto…………………………..zł (słownie: …………………… złotych)
– termin realizacji zamówienia,
– okres gwarancji (gwarancja Wykonawcy na cały system fotowoltaiczny min 36 m-cy, należy przewidzieć bezpłatne przeglądy w okresie gwarancji), gwarancja producenta na wady ukryte paneli (modułów) fotowoltaicznych min. 12 lat, gwarancja producenta na wady ukryte inwertera min. 12 lat, gwarancja producenta na moc modułu: min. 25 lat.
– oświadczenie, że oferent zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia i nie
wnosi do niego zastrzeżeń.
- Oferty należy złożyć w terminie do: 07.2023 do godz.11.00, w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria parafialna w budynku plebanii), lub przesłać na adres:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu Turze Pole 238, 36-200 Brzozów - Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zewnętrznej i wewnętrznej, zabezpieczonych w sposób gwarantujący zachowanie w poufności ich treści oraz ich nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert. Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz posiadać następujące oznaczenia: „Oferta na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach projektu pn. „ Montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby budynku plebanii w Turzym Polu”. Nie otwierać przed dniem 31.07.2023r. przed godz. 11:30”. Zaleca się, by koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak wyżej, była opisana nazwą i adresem Wykonawcy,
- Zaleca się, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były parafowane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym przynajmniej na formularzu oferty i jego załącznikach (oświadczeniach) oraz kopiach dokumentów poświadczanych za zgodność z oryginałem podpis (podpisy) winny być opatrzone pieczęcią firmową i imienną Wykonawcy lub czytelnym podpisem.
- Otwarcia ofert nastąpi w dniu 07.2023 do godz.11.30, w siedzibie Zamawiającego
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający dokona oceny ofert, z ofert które nie zostały odrzucone, na podstawie kryterium oceny ofert: cena-100% . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta najtańsza spełniająca wymagania niniejszego zapytania.
- Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
2. została złożona przez podmiot:
a) niespełniający warunków udziału w postępowaniu
b) powiązany osobowo lub kapitałowo z beneficjentem lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy (Dz. U. 2017, poz.5)
3. została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym. - Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
a) zmiana terminu umowy w przypadku:
– gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od stron, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.);
– opóźnienia w udostępnieniu przez Zamawiającego budynku do wykonania robót budowlanych i instalacyjnych;
– zmian w umowie między Zamawiającym a WFOŚiGW.
W przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.
b) dodatkowych robót od dotychczasowych Wykonawców, nie objętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione warunki:
– zmiana Wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych;
– zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającemu;
– wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie.
c) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia;
- zmiana terminu płatności: w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego,
z przyczyn od niego niezależnych; - zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych;
- zmiana wynagrodzenia: w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającemu do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Piotr Łysek – st. służbowe: Proboszcz Parafii Rzymskokatolickiej pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu, tel.: 607 795 343, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.jkgjkhjk