Zamówienia publiczne

Projekt współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Parafia Rzymskokatolicka pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu

Turze Pole 238
36-200 Brzozów
telefon: 607 795 343
e-mail: ks.p.lysek@gmail.com
Adres strony internetowej: http://parafiaturzepole.pl/
NIP: 6861521293
Regon: 040039063
Nazwa zamawiającego
Turze Pole 2023-07-17
(miejscowość i data)

ZAPYTANIE OFERTOWE

na udzielenie zamówienia o wartości poniżej 50 tys. zł netto, zgodnie z Regulaminem w sprawie procedur udzielania zamówień publicznych dla inwestycji współfinansowanych ze środków krajowych, w stosunku do których nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach projektu pn.: „Montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby budynku plebanii w Turzym Polu”. 

  1. Parafia Rzymskokatolicka pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu zaprasza do złożenia ofert na:
  2. Przedmiot zamówienia:
    2.1 Zakup komponentów instalacji PV, montaż instalacji PV, podłączenie instalacji PV – 1 kpl
    2.2 Przekop od miejsca zamontowania instalacji do miejsca przyłącza, kabel yky 5x6mm2 łączący instalację PV z miejscem przyłącza -35m
    Do obowiązków Wykonawcy należy:
    – Przygotowanie projektów koncepcyjnych zawierających: analizę techniczną    możliwości montażu modułów PV na gruncie ,analizę stanu technicznego instalacji elektrycznej, które obejmie minimalnie określenie układu sieci, zastosowanych zabezpieczeń przed i za licznikowych, typu i przekroju poprzecznego kabli dochodzących z przyłącza, ustalenie wszelkich istotnych faktów wpływających na koszty montażu.
    Opracowanie powinno zawierać projekt (koncepcję) planowanej instalacji, rozplanowanie modułów na konstrukcji (moc modułu min. 400 Wp) oraz koncepcję przyłączenia do sieci i zastosowanych zabezpieczeń dla instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 7,63 kW zlokalizowanej na konstrukcji na gruncie przy budynku plebani w Turzym Polu (działka nr 27/4).
    – Na podstawie opracowanych dokumentów, po akceptacji przyjętych rozwiązań przez Zamawiającego, dokonaniu niezbędnych uzgodnień w/w dokumentacji, wykonać kompletny montaż konstrukcji na gruncie, montaż instalacji oraz przygotować wszystkie niezbędne dokumenty w celu zgłoszenia instalacji do zakładu energetycznego.
  3. Termin realizacji zamówienia: w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.
  4. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, która powinna zawierać:
    – nazwę wykonawcy,
    – adres wykonawcy, e-mail
    – NIP wykonawcy,
    – regon wykonawcy,
    – wartość przedmiotu zamówienia za:
  • cenę netto w ………………………..zł (słownie: ………………….. złotych)
  • podatek VAT……………………….zł (słownie: …………………….złotych)
    • cenę brutto………………………….zł (słownie: …………………… złotych)
      – termin realizacji zamówienia,
      – okres gwarancji (gwarancja Wykonawcy na cały system fotowoltaiczny min 36 m-cy, należy przewidzieć bezpłatne przeglądy w okresie gwarancji), gwarancja producenta na wady ukryte paneli (modułów) fotowoltaicznych min. 12 lat, gwarancja producenta na wady ukryte inwertera min. 12 lat, gwarancja producenta na moc modułu: min. 25 lat.
      – oświadczenie, że oferent zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosi do niego zastrzeżeń.
      5. Oferty należy złożyć w terminie do: 07.2023 do godz.11.00, w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria parafialna w budynku plebanii), lub przesłać na adres:
      Parafia Rzymskokatolicka pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu
      Turze Pole 238, 36-200 Brzozów
      6. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zewnętrznej i wewnętrznej, zabezpieczonych w sposób gwarantujący zachowanie w poufności ich treści oraz ich nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert. Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz posiadać następujące oznaczenia: „Oferta na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach projektu pn. „ Montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby budynku plebanii w Turzym Polu. Nie otwierać przed dniem 31.07.2023r. przed godz. 11:30”. Zaleca się, by koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak wyżej, była opisana nazwą i adresem Wykonawcy,
      7. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były parafowane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym przynajmniej na formularzu oferty i jego załącznikach (oświadczeniach) oraz kopiach dokumentów poświadczanych za zgodność z oryginałem podpis (podpisy) winny być opatrzone pieczęcią firmową i imienną Wykonawcy lub czytelnym podpisem.
      8. Otwarcia ofert nastąpi w dniu 07.2023 do godz.11.30, w siedzibie Zamawiającego.
      9. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
      10. Zamawiający dokona oceny ofert, z ofert które nie zostały odrzucone, na podstawie kryterium oceny ofert: cena-100% . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta najtańsza spełniająca wymagania niniejszego zapytania.
      11. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
      1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
      2. została złożona przez podmiot:
      a) niespełniający warunków udziału w postępowaniu,
      b) powiązany osobowo lub kapitałowo z beneficjentem lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy (Dz. U. 2017, poz.5)
      3. została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
      Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
      a) zmiana terminu umowy w przypadku:
        – gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od stron, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.);
         – opóźnienia w udostępnieniu przez Zamawiającego budynku do wykonania robót budowlanych i instalacyjnych;
         – zmian w umowie między Zamawiającym a WFOŚiGW.
      W przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.
      b) dodatkowych robót od dotychczasowych Wykonawców, nie objętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione warunki:
         – zmiana Wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych;
         – zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającemu;
         – wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie.
      c) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia;
      d) zmiana terminu płatności: w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego,  z przyczyn od niego niezależnych;
      e) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów  współpracujących  przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał  ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych;
      f) zmiana wynagrodzenia: w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.
      Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającemu do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
      13. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Piotr Łysek – st. służbowe: Proboszcz Parafii Rzymskokatolickiej pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu, tel.: 607 795 343, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00

W załączeniu:

  1. Zapytanie Fotowoltaika str. 1
  2. Zapytanie Fotowoltaika str. 2
  3. Zapytanie Fotowoltaika str. 3
  4. FORMULARZ OFERTY WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI OD 1 DO 3
  5. Turze pole plebania-Fotowoltaika-umowa

Załącznik:

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Projekt współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Zapytanie ofertowe – ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja kościoła pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu”.

Data ogłoszenia: 12.05.2023 roku

I.    Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO

Parafia Rzymskokatolicka pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu

Turze Pole 238

36-200 Brzozów

telefon: 607 795 343

e-mail: ks.p.lysek@gmail.com

Adres strony internetowej: http://parafiaturzepole.pl/

NIP: 6861521293

Regon: 040039063

II.   Tryb udzielenia zamówienia

Zamówienie o wartości powyżej 50 000 zł (netto), zgodnie z Regulaminem w sprawie procedur udzielania zamówień publicznych dla inwestycji współfinansowanych ze środków krajowych, w stosunku do których nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.  Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku kościoła Parafii Rzymskokatolickiej pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu, która swoim zakresem obejmuje:

  1. Wykonanie robót budowlanych obejmujących:
  1. Izolację cieplną przegród zewnętrznych w budynku kościoła:
  • docieplenie stropodachu granulatem z wełny szklanej (granulat o współczynniku λ= 0,039 [W/(m∙K)]) grubości 20cm, na powierzchni 718,70m2. Współczynnik przenikania przegrody budowlanej po zakończeniu termomodernizacji wyniesie min. U=0,15W/m2*K.
  1. Wykonanie robót budowlanych obejmujących:
  1. Wymianę stolarki zewnętrznej w budynku kościoła:
  • wymiana stolarki okiennej zewnętrznej (36 szt. o łącznej powierzchni 65,29m2)
    o współczynniku przenikania ciepła 1,40W/m2
  • Wykonanie robót instalacyjnych obejmujących:
  1. Modernizację instalacji grzewczej w budynku kościoła:
  • zakup i montaż kotła gazowego kondensacyjnego o mocy 45 kW,
  • zakup i montaż 13 zaworów termostatycznych, które zostaną zainstalowane na istniejących grzejnikach.

Powyższy zakres robót budowlanych i instalacyjnych powinien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i przedmiarem robót stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

Powyżej przedstawiony przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:

Część 1

„Izolacja cieplna przegród zewnętrznych w budynku kościoła”

  • docieplenie stropodachu granulatem z wełny szklanej (granulat o współczynniku λ= 0,039 [W/(m∙K)]) grubości 20cm, na powierzchni 718,70m2. Współczynnik przenikania przegrody budowlanej po zakończeniu termomodernizacji wyniesie min. U=0,15W/m2*K.

Część 2

„Wymiana stolarki zewnętrznej w budynku kościoła”

  • wymiana stolarki okiennej zewnętrznej (36 szt. o łącznej powierzchni 65,29m2)
    o współczynniku przenikania ciepła 1,40W/m2

Część 3

„Modernizacja instalacji grzewczej w budynku kościoła”

  • zakup i montaż kotła gazowego kondensacyjnego o mocy 45 kW,
  • zakup i montaż 13 zaworów termostatycznych, które zostaną zainstalowane na istniejących grzejnikach.

ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA

  1.  Zapytanie ofertowe
  2. Formularz ofertowy wraz z załącznikami 1-7.
  3. Wzór umowy
  4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
  5. Specyfikacja stolarki okiennej,
  6. Przedmiar robót

Załącznik:

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert

Data publikacji: 8.10.2021 roku

W dniu 8 października 2021 roku zakończyły się prace budowlano-instalacyjne przy budynku plebanii w Turzym Polu.

Przedmiotem wykonanych prac była termomodernizacja budynku plebanii, która swoim zakresem objęła: 

  1. Wykonanie robót budowlanych obejmujących:

Izolację cieplną ścian zewnętrznych w budynku plebanii:

  • Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15cm i współczynniku λ= 0,031W/m*K na powierzchni 326,66m2. Współczynnik przenikania przegrody budowlanej po zakończeniu termomodernizacji wyniósł U=0,17W/m2*K,
  • Wykonanie okładziny na ścianie zewnętrznej przyziemia na powierzchni 12m2 wraz z obróbkami blacharskimi,
  • Zastąpienie istniejącego okna w pomieszczeniu kuchni drzwiami tarasowymi dwuskrzydłowymi o wymiarach 1,45mx2,29m i współczynniku przenikania ciepła min. U=0,9W/m2*K,
  • Zastąpienie dwóch małych okien w pomieszczeniu garażu oknem z kuchni
    o wymiarach 1,45mx1,35m i współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/m2*K.
    1. Wykonanie robót instalacyjnych obejmujących:

Modernizację instalacji grzewczej w budynku plebanii:

  • Zakup i montaż kotła gazowego kondensacyjnego dwufunkcyjnego o mocy 24kW
    i klasie sprawności A z automatyką umożliwiającą stosowanie automatycznych obniżeń temperatury w nocy oraz podczas nieobecności użytkowników,
  • Zakup i montaż 13 grzejników z zaworami termostatycznymi, które zostały zainstalowane
    w miejscu istniejących grzejników oraz podłączenie instalacji c.w.u pod zakupiony kocioł gazowy kondensacyjny dwufunkcyjny.

Prace były prowadzone od 18 sierpnia 2021 roku do 8 października 2021 roku.

Całkowity koszt wykonanych prac zgodnie z umową dotacyjną wyniósł: 124 896,95 zł.

Wydatki na realizację zadania zostały częściowo pokryte ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w formie dotacji w wysokości 53 895,40zł oraz ze środków własnych Parafii.

Galeria zdjęć

Projekt współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Zapytanie ofertowe – ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja budynku plebanii Parafii Rzymskokatolickiej pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu”.

Data ogłoszenia: 29.07.2021 roku

I.    Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO

Parafia Rzymskokatolicka pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu

Turze Pole 238

36-200 Brzozów

telefon: 607 795 343

e-mail: ks.p.lysek@gmail.com

Adres strony internetowej: http://parafiaturzepole.pl/

NIP: 6861521293

Regon: 040039063

II.   Tryb udzielenia zamówienia

Zamówienie o wartości powyżej 50 000 zł (netto), zgodnie z Regulaminem w sprawie procedur udzielania zamówień publicznych dla inwestycji współfinansowanych ze środków krajowych, w stosunku do których nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku plebanii Parafii Rzymskokatolickiej pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu, która swoim zakresem obejmuje:  

  1. Wykonanie robót budowlanych obejmujących:

Izolację cieplną ścian zewnętrznych w budynku plebanii:

  • Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15cm i współczynniku λ= 0,031W/m*K na powierzchni 326,66m2. Współczynnik przenikania przegrody budowlanej po zakończeniu termomodernizacji wyniesie min. U=0,17W/m2*K,
  • Wykonanie okładziny na ścianie zewnętrznej przyziemia na powierzchni 12m2 wraz z obróbkami blacharskimi,
  • Zastąpienie istniejącego okna w pomieszczeniu kuchni drzwiami tarasowymi dwuskrzydłowymi o wymiarach 1,45mx2,29m i współczynniku przenikania ciepła min. U=0,9W/m2*K,
  • Zastąpienie dwóch małych okien w pomieszczeniu garażu oknem z kuchni o wymiarach 1,45mx1,35m i współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/m2*K.
    1. Wykonanie instalacyjnych obejmujących:

Modernizację instalacji grzewczej w budynku plebanii:

  • Zakup i montaż kotła gazowego kondensacyjnego dwufunkcyjnego o mocy 24kW i klasie sprawności A z automatyką umożliwiającą stosowanie automatycznych obniżeń temperatury w nocy oraz podczas nieobecności użytkowników,
  • Zakup i montaż 13 grzejników z zaworami termostatycznymi, które zostaną zainstalowane w miejscu istniejących grzejników oraz podłączenie instalacji c.w.u pod zakupiony kocioł gazowy kondensacyjny dwufunkcyjny.

Powyższy zakres robót budowlanych i instalacyjnych powinien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i przedmiarem robót stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

Powyżej przedstawiony przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:

Część 1

„Izolacja cieplna ścian zewnętrznych w budynku plebanii”

  • Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15cm i współczynniku λ= 0,031W/m*K na powierzchni 326,66m2. Współczynnik przenikania przegrody budowlanej po zakończeniu termomodernizacji wyniesie min. U=0,17W/m2*K,
  • Wykonanie okładziny na ścianie zewnętrznej przyziemia na powierzchni 12m2 wraz z obróbkami blacharskimi,
  • Zastąpienie istniejącego okna w pomieszczeniu kuchni drzwiami tarasowymi dwuskrzydłowymi o wymiarach 1,45mx2,29m i współczynniku przenikania ciepła min. U=0,9W/m2*K,
  • Zastąpienie dwóch małych okien w pomieszczeniu garażu oknem z kuchni o wymiarach 1,45mx1,35m i współczynniku przenikania ciepła U=1,3W/m2*K.

Część 2

„Modernizacja instalacji grzewczej w budynku plebanii”

  • Zakup i montaż kotła gazowego kondensacyjnego dwufunkcyjnego o mocy 24kW i klasie sprawności A z automatyką umożliwiającą stosowanie automatycznych obniżeń temperatury
    w nocy oraz podczas nieobecności użytkowników,
  • Zakup i montaż 13 grzejników z zaworami termostatycznymi, które zostaną zainstalowane
    w miejscu istniejących grzejników oraz podłączenie instalacji c.w.u pod zakupiony kocioł gazowy kondensacyjny dwufunkcyjny.

ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA

  1. Zapytanie ofertowe.
  2. Formularz oferty wraz z załącznikami od 1-7 .
  3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  4. Przedmiar robót.
  5. Wzór umowy.

Informacja o wyborze wykonawców

Data ogłoszenia: 16.08.2021roku

ZAŁĄCZNIKI:

  1. Informacja o wyborze wykonawcy.

Projekt współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Na udzielenie zamówienia o wartości poniżej 50 tys. zł netto, zgodnie z Regulaminem w sprawie procedur udzielania zamówień publicznych dla inwestycji współfinansowanych ze środków krajowych, w stosunku do których nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach projektu pn.: „Montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby budynku plebanii w Turzym Polu”. 
  1. Parafia Rzymskokatolicka pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu zaprasza do złożenia ofert na:
  2. Przedmiot zamówienia:
    2.1 Zakup komponentów instalacji PV, montaż instalacji PV, podłączenie instalacji PV – 1 kpl
    2.2 Przekop od miejsca zamontowania instalacji do miejsca przyłącza, kabel yky 5x6mm2 łączący instalację PV z miejscem przyłącza -35m

Do obowiązków Wykonawcy należy:

  • Przygotowanie projektów koncepcyjnych zawierających: analizę techniczną możliwości montażu modułów PV na gruncie ,analizę stanu technicznego instalacji elektrycznej, które obejmie minimalnie określenie układu sieci, zastosowanych zabezpieczeń przed i za licznikowych, typu i przekroju poprzecznego kabli dochodzących z przyłącza, ustalenie wszelkich istotnych faktów wpływających na koszty montażu.

Opracowanie powinno zawierać projekt (koncepcję) planowanej instalacji, rozplanowanie modułów na konstrukcji (moc modułu min. 400 Wp) oraz koncepcję przyłączenia do sieci i zastosowanych zabezpieczeń dla instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 7,63 kW zlokalizowanej na konstrukcji na gruncie przy budynku plebani w Turzym Polu (działka nr 27/4).

  • Na podstawie opracowanych dokumentów, po akceptacji przyjętych rozwiązań przez Zamawiającego, dokonaniu niezbędnych uzgodnień w/w dokumentacji, wykonać kompletny montaż konstrukcji na gruncie, montaż instalacji oraz przygotować wszystkie niezbędne dokumenty w celu zgłoszenia instalacji do zakładu energetycznego.
  1. Termin realizacji zamówienia: w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.
  2. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, która powinna zawierać:

– nazwę wykonawcy,

– adres wykonawcy, e-mail

– NIP wykonawcy,

– regon wykonawcy,

– wartość przedmiotu zamówienia za:

  • cenę netto w …………..zł (słownie: …………………………….. złotych)
  • podatek VAT……………………….zł (słownie: …………………….złotych)
  • cenę brutto…………………………..zł (słownie: …………………… złotych)

– termin realizacji zamówienia,

– okres gwarancji (gwarancja Wykonawcy na cały system fotowoltaiczny min 36 m-cy, należy przewidzieć bezpłatne przeglądy w okresie gwarancji), gwarancja producenta na wady ukryte paneli (modułów) fotowoltaicznych min. 12 lat, gwarancja producenta na wady ukryte inwertera min. 12 lat, gwarancja producenta na moc modułu: min. 25 lat.

– oświadczenie, że oferent zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia i nie

wnosi do niego zastrzeżeń.

  1. Oferty należy złożyć w terminie do: 07.2023 do godz.11.00, w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria parafialna w budynku plebanii), lub przesłać na adres:
    Parafia Rzymskokatolicka pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu Turze Pole 238, 36-200 Brzozów
  2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zewnętrznej i wewnętrznej, zabezpieczonych w sposób gwarantujący zachowanie w poufności ich treści oraz ich nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert. Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz posiadać następujące oznaczenia: „Oferta na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach projektu pn. „ Montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby budynku plebanii w Turzym Polu. Nie otwierać przed dniem 31.07.2023r. przed godz. 11:30”. Zaleca się, by koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak wyżej, była opisana nazwą i adresem Wykonawcy,
  3. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były parafowane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym przynajmniej na formularzu oferty i jego załącznikach (oświadczeniach) oraz kopiach dokumentów poświadczanych za zgodność z oryginałem podpis (podpisy) winny być opatrzone pieczęcią firmową i imienną Wykonawcy lub czytelnym podpisem.
  4. Otwarcia ofert nastąpi w dniu 07.2023 do godz.11.30, w siedzibie Zamawiającego
  5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  6. Zamawiający dokona oceny ofert, z ofert które nie zostały odrzucone, na podstawie kryterium oceny ofert: cena-100% . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta najtańsza spełniająca wymagania niniejszego zapytania.
  7. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
    1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
    2. została złożona przez podmiot:
    a) niespełniający warunków udziału w postępowaniu
    b) powiązany osobowo lub kapitałowo z beneficjentem lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy (Dz. U. 2017, poz.5)
    3. została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
  8. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
    a) zmiana terminu umowy w przypadku:
    – gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od stron, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.);
    – opóźnienia w udostępnieniu przez Zamawiającego budynku do wykonania robót budowlanych i instalacyjnych;
    – zmian w umowie między Zamawiającym a WFOŚiGW.

W przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.
b) dodatkowych robót od dotychczasowych Wykonawców, nie objętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione warunki:
– zmiana Wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych;
– zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającemu;
– wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie.

c) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia;

  1. zmiana terminu płatności: w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego,
    z przyczyn od niego niezależnych;
  2. zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów  współpracujących  przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał  ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych;
  3. zmiana wynagrodzenia: w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.

Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającemu do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.

  1. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Piotr Łysek – st. służbowe: Proboszcz Parafii Rzymskokatolickiej pw. Miłosierdzia Bożego w Turzym Polu, tel.: 607 795 343, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.jkgjkhjk